Fler sms

Sen jag uppdaerade sist så har jag fått två sms av pappa och de såg ut så här.

Torsdag 4/8
Har idag gått till C1 igen där vi sover inatt. Fredag/Lördag går vi till C2 (6200 möh) vilket blir mitt max. Därefter åter till BC och hemåt :) Vädret är mycket fint men det är väldigt jobbigt med den syrefattiga luften. <3

Lördag 6/8
Alla är nu åter i BC :) Magnus nådde toppen igår. Peter blev dålig och fick vända vid ca 6800 möh. Jag och Krister nådde 6200 möh. Nu återstår bara hemresan!

När pappa åkte kändes det som om han skulle vara borta i en evighet men tiden har gått så sjukt fort och nu kommer han faktiskt hem! Jag som var skeptisk till resan från första början kan nu tycka att han gjorde rätt val för han verkar ha varit med om en sådan rolig och häftig grej som han annars aldrig skulle göra. Det var ödet som gjorde att det blev en plats över och eftersom min pappa älskar uttrycket Carpe Diem så fångade han dagen och åkte... och det gjorde han rätt i!

/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0